Bedrijf
1/ Kim Nijs: Extraflame Preziosa + Rika Rio
Datum plaatsing: 01-09-2009
“We waren op zoek naar een milieuvriendelijke en goedkope verwarming die kon zorgen voor behaaglijke warmte zonder stof of geur in huis. Met onze twee pelletkachels van Eco Friendly hebben we dat alles reeds sinds juli 2009. We betalen nu minder voor verwarming dan vroeger toen we mazoutkachels hadden. In enkele jaren hebben we onze investering al terugverdiend.
Ook onze keuze voor Eco Friendly was de juiste. Peter of Jordy zorgen voor het jaarlijks onderhoud en als er een probleem is, komen ze dat meteen oplossen. Ja, we raden de pelletoplossingen van Eco Friendly volop aan bij familie en vrienden”.
(Kim Nijs, Zottegem)
2/ Rik De Maerteleire: ÖkoFen Energy Box
Datum plaatsing: 29-08-2011
“Bij een huis uit 1936 zonder spouwmuren: rendeert een pelletketel daar ook? Ja! Onze beslissing om een Pellematic® Energybox te installeren ter vervanging van de oude mazoutketel was een hele goeie. De Energy Box met Pellematic van ÖkoFen staat hier al van augustus 2011. Ik ben er heel tevreden over. Geen vuiligheid, geen vervuiling, geen stank van olie en je hebt er bijna geen omzien naar. Het enige wat we moeten doen is een drietal keer per jaar de aslade leegmaken. En zorgen dat er voldoende pelletvoorraad is natuurlijk. Voor het jaarlijks groot onderhoud komt Peter of Jordy van Eco Friendly langs. Peter, de zaakvoerder, is een vriendelijke man die zijn stiel kent en werkt met kwaliteit. Wij maken dan ook reclame voor Eco Friendly.” Lees meer...( printbare pdf)
(Rik De Maerteleire, Zottegem)
3/ E-mail van LVDC - Austroflamm Polly
Datum plaatsing: 05-11-2013
Beste Peter,
Bedankt voor de snelle levering en plaatsing die perfect verlopen is met vriendelijke en bekwame, nette mensen.
Ik worstel alleen nog een beetje met de programmatie van de chronothermostaat.
Verder lijkt dit mij een superkachel !
LVDC, Gavere
4/ E-mail van Geert G / Extraflame Souvenir steel
Datum plaatsing: 05/03/2014
Beste Peter,
Alvast bedankt voor de snelle service en de perfecte plaatsing.
We zijn zeer tevreden over de keuze van onze aankoop.
Mijn echtgenote zal maandag de overschrijving doen.
Voor de plafondafwerking hoeft U niet langs te komen, ik zal dit zelf doen.
Mvg Geert
Geert, Oosterzele
5/ E-mail van Dirk H uit Gavere
Datum plaatsing: 27-03-2013
Beste,
Offerte goed ontvangen waarvoor dank.
Daar ik op een, bij wijze van spreken, steenworp van bedrijf X woon ben ik
alsook daar langs geweest voor een offerte aanvraag.
Hun offerte was quasi gelijk aan uw offerte, het prijsverschil verwaarloosbaar.
Toch heb voor bedrijf X gekozen omwille van de afstand.
Vandaag heb ik een MCZ PHILO laten installeren door hen.
Installatie ok, omtrent service toch maar matig tevreden.
Om een voorbeeld te geven, als ik mij goed herinner bij ons gesprek,
zouden jullie bij installatie enkele zakken pellets meenemen om het
toestel te kunnen starten, testen en afstellen.
Bij installatie door bedrijf X was dat anders, zij hadden geen
pellets bij om de pelletkachel te laten branden. De "dienst na verkoop" zouden moeten
terugkomen als ik pellets had, zei de installateur
en daar moet je dan wel extra voor betalen. Ik ben dan nog snel
in mijn auto gesprongen om enkele zakjes pellets te halen bij een
lokale verdeler om de pelletkachel te kunnen opstarten na installatie.
Qua uitleg vond ik ze nogal zuinig.
Ik heb de pelletkachel ook pas 5 weken na de afgesproken datum. Vandaar dat ik hun service maar matig vind, zeker omwille van het
feit dat ze afspraken niet nakomen.
Verder rest er mij nog één ding en dat is om jullie te bedanken,
voor een warm onthaal, de professionele uitleg toen ik bij jullie
ben langsgeweest.
Alleen denk ik dat ik op vlak van service en betrokkenheid met de
klant beter met jullie in zee zou zijn gegaan.
Ik woon wel in Gavere maar ben afkomstig van Gent, de meeste
familie en kennissen wonen rond of in Gent, elkeen die
mijn kachel ziet en er interesse voor heeft stuur ik door naar
jullie.
Mvg,
Dirk H, Gavere
6/ e-mailtje van V.G. uit Zelzate (07/11/2016)
Datum plaatsing: 09-11-2016
Hallo Ann en Peter,
Wij bedanken jullie en in het bijzonder Peter om ons uit een benarde situatie te helpen met onze pelletkachel (die spijtig genoeg niet eens van jullie afkomstig is: had ik jullie maar eerder gekend!)
Het heeft een tijdje geduurd maar het is toch in orde gekomen. De pelletkachel doet het heel goed en wij genieten van zijn heerlijke warmte.Duim omhoog.
Bedankt Peter! en Ann.
Verder wou ik al een afspraak maken voor het jaarlijks onderhoud van volgend jaar . Niet dat ik het zelf niet zou kunnen doen maar om het beestje buiten te krijgen moet je met 2 man zijn en Peter kan met zijn ervaren oog gebreken zien die ik niet zie en kan hij de parameters (de ijking) nakijken!
Laten jullie mij nog iets weten wanneer jullie langs komen?
Tot dan. Ik spring nog wel eens binnen met een fles....
V.G.
Zelzate
7/ Marc en Tania De Sutter- Verweire uit Ursel
Datum plaatsing: 31-01-2019
Onze pelletkachel zorgt steeds voor een heel aangename warmte. We zijn geen mensen die met een pull in huis rondlopen. Dat is ook niet nodig. En wat ons ook heeft verrast, is de geruisloosheid van de kachel. Daar hadden we wat schrik van, maar ten onrechte, zoals Anne ons had voorspeld.
8/ Dany Parrein uit Lovendegem
Datum plaatsing: 31-01-2019
Eco Friendly te Adegem is een zaak waar je niet in de zak wordt gezet, maar waar de beloftes worden waargemaakt. Ik zocht een alternatierf voor een accumulatievuur om keuken en living te verwarmen. Peter is bij ons langs geweest, heeft een voorstel gedaan, een kachel geplaatst en nadien afgewerkt gelijke een binnenhuisarchitect. En nu is het gezellig warm bij ons, met dank aan die vriendelijke mensen van Eco Friendly.
9/ M.C. uit Heusden (e-mail op 30/01/2019)
Datum plaatsing: 31-01-2019
Goeiemiddag,
Eerst en vooral bedankt voor de goede zorgen. Mijn kachel en ik zijn zeer tevreden!
Zoals afgesproken deze middag, hierbij mijn aanvraag voor een volgend onderhoud voor de periode mei/ juni 2020.
Alvast bedankt.
10/ Via Facebook op 5/03/2019
Datum plaatsing: 05-03-2019
Een tevreden klant (doet altijd deugd) die verhuist naar een appartement: 'In ieder geval geef ik jouw adres door aan de nieuwe kopers. En ik wens je nogmaals hartelijk te bedanken voor je onschatbare service!'
R.L. uit Deinze